geodirect service en support

GEODIRECT SERVICE

Geodirect beschikt over een volledig gecertificeerd servicecenter en gekwalificeerde Service Engineers, waarbij u terecht kunt voor service, reparaties, kalibraties, upgrades en periodiek preventief onderhoud om de levensduur van uw apparatuur te verlengen.

Service zonder zorgen
Wij weten als geen ander dat de kwaliteit en betrouwbaarheid van uw apparatuur van essentieel belang zijn voor uw productiviteit. Omdat u voor ons van essentieel belang bent kunt u continu rekenen op de service die u gewoon mag verwachten: adequaat, snel en vakkundig.

Als vanzelfsprekend kunt u rekenen op korte doorlooptijden. Kleine reparaties zijn vaak klaar terwijl u wacht. Mochten wij meer tijd nodig hebben voor een reparatie dan kunt u gebruik maken van vervangende apparatuur indien u niet zonder kunt. En wanneer u geen tijd hebt om langs te komen kunt u gebruik maken van onze Pick-up & Return service.

Neem contact met ons op
Alleen door de beste service te verlenen zorgen wij ervoor dat u Geodirect bij uw collega’s aanbeveelt. Wilt u meer weten, of een afspraak maken? Bel ons op telefoonnummer +31 297 893 063.

geodirect service center

GEODIRECT SUPPORT

Onze Support Engineers staan voor u klaar. Zij helpen u graag op weg wanneer u zelf vastloopt bij een bepaalde instelling of als er iets niet naar behoren functioneert. Uiteraard kunt u ook bij ons terecht voor vragen over bijvoorbeeld de uitwisseling van data met applicaties van derden. Onze specialisten denken graag met u mee!

Wij zijn er om u te helpen
Voor al uw vragen kunt u bellen naar +31 297 893 063.

Mocht het voorkomen dat al onze specialisten in gesprek zijn dan noteren wij uw gegevens en wordt u binnen enkele minuten door een Support Engineer teruggebeld. Uiteraard kan dat ook op een moment wanneer dat u het beste schikt. Zo zorgen wij ervoor dat u niet aan de telefoon hoeft te wachten. Houden wij zelf ook niet van.

Voor minder dringende vragen kunt u ons een e-mail sturen door gebruik te maken van onderstaand helpdeskformulier. Wij reageren altijd binnen één dag op uw e-mail en als het even kan zelfs binnen een half uur.

ONLINE SUPPORT

Voor online support maken wij gebruik van TeamViewer, waarmee we met uw toestemming op elke Windows-, Mac-, iOS- en Android omgeving kunnen meekijken. Op verzoek van onze medewerkers kunt u de TeamViewer support plugin downloaden die u nodig heeft voor technische ondersteuning op afstand.

Helpdeskformulier

Contact Support